Darmowy zwrot do 15 stycznia dla wszystkich zakupów

Najczęściej zadawane pytania

Czy wszystko w sprzedawanych telefonach działa? Jak długą gwarancję udzielamy? Zebraliśmy odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące naszych usług!

Zakup

Wszystkie telefony komórkowe i tablety, które sprzedajemy, są w pełni sprawne i zostały dokładnie przetestowane pod kątem ponad 50 punktów.

Produkty sprzedawane w naszym "kącie okazji" mają różne defekty, przede wszystkim kosmetyczne, które są wyraźnie zaznaczone.

Przeprowadzamy dokładne kontrole blokad antykradzieżowych we współpracy z policją na wszystkich urządzeniach. Zanim zaoferujemy je do sprzedaży, zawsze przywracamy oprogramowanie do ustawień fabrycznych i dokładnie czyścimy każdy telefon.

Naprawiamy urządzenia, które są uszkodzone, wadliwe lub wymagają wymiany części zamiennych, aby funkcjonować prawidłowo.

Zazwyczaj wymieniamy takie części jak np. bateria czy ekran. Nasze części zamienne nie zawsze są oryginalne, ale spełniają te same wysokie standardy jakości. Ponadto zawsze oferujemy hojną gwarancję na 12 miesięcy, abyście mogli czuć się bezpiecznie z produktami, które u nas kupujecie.


Jeśli chodzi o baterię w waszym produkcie, traktujemy ją jako materiał eksploatacyjny, dlatego nasza gwarancja w tym przypadku obowiązuje przez 6 miesięcy. Możecie oczekiwać, że bateria wystarczy na cały dzień normalnego użytkowania. Pozostajemy do waszej dyspozycji, aby zapewnić bezawaryjne działanie produktu w okresie gwarancyjnym.

Czy mogę sprawdzić kraj pochodzenia telefonu?

Nie, nie jest to widoczne w naszym sklepie internetowym. Jednak telefony, które sprzedajemy, są w większości kupowane od osób prywatnych na terenie UE, dlatego można z nich korzystać w języku polskim i działają w pełni poprawnie.

Według specyfikacji producenta wiele modeli telefonów komórkowych jest wodoodpornych. Jednak telefony, które oferujemy na sprzedaż, mogły przejść proces renowacji, w ramach którego staraliśmy się przywrócić ich pierwotną wodoodporność. Ważne jest jednak, aby zauważyć, że nie możemy zagwarantować, że telefony kupione u nas nadal będą wodoodporne. Dążymy do oferowania produktów wysokiej jakości, ale zawsze jest dobrym pomysłem zachować ostrożność wobec elektronicznych urządzeń w kontakcie z wodą, aby zminimalizować ryzyko.

Zawsze możecie dołączyć bezpłatny kabel ładowarki o standardowej długości 1 metra (nieoryginalny, ale w pełni kompatybilny). Telefon pakujemy również w nasze własne eleganckie pudełka, więc wygląda on atrakcyjnie, jeśli chcielibyście go komuś podarować. Do urządzeń z kartą SIM dołączamy także małe narzędzie do otwierania slotu na kartę SIM.

Nie dołączamy słuchawek ani zasilacza. Oczywiście istnieje możliwość dokupienia tych akcesoriów po bardzo korzystnych cenach.

To zależy od tego, w jaki sposób PhoneHero nabył dane urządzenie.


Telefony komórkowe i tablety zakupione przez nas od osób prywatnych kwalifikują się do sprzedaży w ramach specjalnego systemu VAT, tzw. opodatkowania marży (VAT od towarów używanych).


Jeżeli urządzenie jest sprzedawane w systemie VAT od marży, informacja ta będzie widoczna na fakturze/paragonie, a stawka VAT wyniesie 0%. Oznacza to, że jako klient biznesowy nie masz podatku VAT naliczonego do odliczenia.


Jeżeli natomiast PhoneHero zakupił telefon od innej firmy, urządzenie nie kwalifikuje się do systemu VAT od marży i jest sprzedawane z zastosowaniem standardowej stawki VAT w wysokości 23%.


Możesz łatwo przefiltrować nasz sklep internetowy tak, aby wyświetlał wyłącznie telefony z odliczalnym podatkiem VAT. Wystarczy wykonać następujące kroki:

Kliknij „Więcej opcji filtrowania” w naszym sklepie internetowym

Zaznacz opcję „Pokaż tylko urządzenia z VAT”


Po wykonaniu tych czynności wszystkie telefony i tablety bez podatku VAT zostaną ukryte, dzięki czemu możesz w prosty sposób dokonać zakupu na firmę i skorzystać z prawa do odliczenia podatku VAT naliczonego.


Jako klient biznesowy podajesz w kasie numer VAT UE swojej firmy, a kwota podatku VAT zostanie odliczona od sprzedaży. Zastosowanie ma wówczas mechanizm odwrotnego obciążenia (reverse charge) zgodnie z zasadami wewnątrzwspólnotowej sprzedaży w UE.


Ponieważ większość produktów kupujemy od klientów prywatnych, niestety trudno jest określić, kiedy konkretny model stanie się dostępny.

Oryginalne opakowanie jest dołączane wyłącznie jeśli produkt jest sprzedawany jako "nowy w pudełku", ale nie w innych przypadkach.

Według specyfikacji producenta wiele modeli telefonów komórkowych jest wodoodpornych. Jednak telefony, które oferujemy na sprzedaż, mogły przejść proces renowacji, podczas którego staraliśmy się przywrócić ich pierwotną wodoodporność. Ważne jest, aby zauważyć, że nie możemy zagwarantować, że telefony, które kupujesz od nas, nadal są wodoodporne. Dążymy do oferowania produktów wysokiej jakości, ale zawsze warto być ostrożnym z urządzeniami elektronicznymi w kontakcie z wodą, aby zminimalizować ryzyko.

Możesz odwiedzić naszą stronę Club Hero, aby się zarejestrować, lub dołączyć podczas zakupu albo sprzedaży u nas.


Sprzedaż

Płacimy przelewem bezpośrednio na Twoje konto IBAN. Przelew zazwyczaj trwa 1 dzień roboczy, a potwierdzenie otrzymasz e-mailem w momencie przekazania zlecenia płatniczego do banku.

Gdy wysyłasz do nas swoje urządzenie pocztą, zazwyczaj jesteśmy w stanie sprawdzić je i zrealizować wypłatę dla wszystkich otrzymanych telefonów jeszcze tego samego dnia lub najpóźniej następnego dnia. Cenimy Twój czas i zawsze dążymy do tego, aby proces sprzedaży był jak najprostszy i najbardziej płynny.


Przelew na Twoje konto IBAN trwa 1 dzień roboczy.


Aby ułatwić i przyspieszyć ten proces, bardzo pomocne będzie zresetowanie urządzenia do ustawień fabrycznych oraz upewnienie się, że jest ono naładowane przed wysyłką do nas.

Nie, nie musisz posiadać oryginalnego opakowania ani akcesoriów. Interesuje nas wyłącznie samo urządzenie, dlatego zalecamy zatrzymanie praktycznych akcesoriów, takich jak ładowarka czy słuchawki. Jeśli zdecydujesz się dołączyć akcesoria do przesyłki, zostaną one poddane recyklingowi w sposób przyjazny dla środowiska.

Całą drogę aż do momentu zakończenia transakcji, co oznacza moment realizacji twojej płatności, masz możliwość wycofania się. Jednak po zakończeniu sprzedaży i przelaniu pieniędzy na twoje konto, niestety nie jest możliwe anulowanie transakcji. Doceniamy twoje zaufanie i zaangażowanie w proces sprzedaży i jesteśmy tutaj, aby uczynić proces jak najbardziej płynnym i niezawodnym.

Jeśli złożyłeś zamówienie na wysłanie do nas swojego urządzenia i chcesz je anulować, po prostu zatrzymaj urządzenie w domu i pozostaw zamówienie bez zmian.

Proszę zresetować urządzenie przed sprzedażą, co ułatwi jego obsługę, i upewnij się również, że ewentualne konta Google lub Apple zostały z niego usunięte.

Nie, obecnie nie oferujemy usługi wymiany. Możecie jednak kupować i sprzedawać produkty w oddzielnych transakcjach.

Zamówienie powinno być zapakowane w karton z materiałem opakowaniowym (np. folią bąbelkową lub papierem gazetowym). Może też zadziałać koperta bąbelkowa, jeśli upewnisz się, że wokół urządzenia jest dodatkowy materiał amortyzujący.

Dowód zakupu (np. paragon lub faktura) może być wymagany w celach zapobiegania przestępstwom.


Numery IMEI oraz numery seryjne są unikalnymi identyfikatorami i łączą dowód zakupu z konkretnym urządzeniem.


Bez tych informacji nie ma możliwości potwierdzenia, że produkt jest tym samym, który otrzymaliśmy.

Cena jest ważna przez 14 dni od momentu utworzenia sprawy, zarówno w sklepie stacjonarnym, jak i za pośrednictwem naszej strony internetowej.


Prosimy mieć to na uwadze, ponieważ nasze ceny są regularnie aktualizowane.

Cena, którą wypłacamy, zależy od modelu urządzenia, jego sprawności oraz stanu technicznego. Najprostszym sposobem na uzyskanie wyceny jest znalezienie swojego modelu i odpowiedzenie na kilka krótkich pytań dotyczących jego stanu.

Wyceń swoje urządzenie tutaj.

Nie, niestety obecnie nie mamy możliwości podniesienia cen.

Płatność i faktura

Oferujemy płatności za pośrednictwem Kustom Checkout zarówno dla klientów prywatnych, jak i firm. Dostępne są tam opcje płatności fakturą oraz płatności ratalnej.

Zrobisz to, kontaktując się bezpośrednio z firmą Kustom.

Obsługa zamówienia

Możesz łatwo odpowiedzieć na email potwierdzający, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia, i napisać, że chcesz je anulować.

Jeśli twoje zamówienie zostało już wysłane, niestety nie ma już możliwości zmiany adresu dostawy. Jednakże, jeśli skontaktujesz się z nami przed wysłaniem zamówienia, czasami istnieje możliwość zmiany adresu dostawy. Możliwość taka zależy od wybranej metody płatności oraz opcji dostawy. Najłatwiej skontaktujesz się z nami, odpowiadając na maila z potwierdzeniem lub dzwoniąc do naszej obsługi klienta pod numer +46 812 411 411.

Jeśli zamówienie nie zostanie odebrane w wyznaczonym terminie, zostanie ono zwrócone do nas przez agenta, jeśli to ma zastosowanie, co wiąże się z dodatkowymi kosztami.

Jeśli zamiast ponownej wysyłki zamówienia preferują Państwo zwrot pieniędzy, kwota zostanie zmniejszona o opłatę w wysokości 29  PLN.

Jeśli twoje zamówienie zostało już wysłane, niestety nie ma już możliwości zmiany adresu dostawy. Możesz jednak zmienić miejsce odbioru w Postnord, jeśli wybrałeś opcję wysyłki "MyPack Collect". Pobierz aplikację Postnord i dodaj swoją paczkę, aby to zrobić samodzielnie. Jeśli skontaktujesz się z nami przed wysłaniem zamówienia, czasami jest możliwość zmiany adresu dostawy. Możliwość ta zależy od wybranej metody płatności i opcji dostawy. Najłatwiej skontaktować się z nami, odpowiadając na e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli wybrałeś dostawę przez Postnord, możesz łatwo zmienić punkt odbioru na wybrany przez siebie. Możesz to zrobić bez problemu za pomocą aplikacji Postnord, którą możesz pobrać na swój telefon komórkowy.

Zwrot i reklamacja

W e-mailu potwierdzającym, który otrzymałeś po złożeniu zamówienia, znajdziesz link umożliwiający dokonanie zwrotu.


Zwrot jest bardzo prosty. Wystarczy, że podasz powód, dla którego chcesz zwrócić produkt, a następnie otrzymasz e-mail z etykietą wysyłkową, którą możesz wydrukować i użyć do odesłania przesyłki.


Zapakuj zwracany produkt w dowolny materiał amortyzujący, na przykład w karton wypełniony papierem lub pianką ochronną.

Następnie zanieś paczkę do najbliższego punktu nadania i nadaj ją. Nie musisz oznaczać przesyłki numerem zamówienia ani innymi informacjami — po otrzymaniu paczki zeskanujemy etykietę wysyłkową i w ten sposób odnajdziemy Twoje zamówienie.


Zazwyczaj zawsze traktujemy sprawy gwarancyjne jako priorytetowe, dlatego zwykle jesteśmy w stanie je szybko rozwiązać. Jeśli wyślesz do nas telefon w ramach sprawy gwarancyjnej, często jesteśmy w stanie naprawić usterkę i odesłać towar tego samego dnia, gdy go otrzymamy, lub dnia następnego.