Szybka dostawa – darmowa wysyłka
Warunki
Nasze warunki są podzielone na trzy części. Jedna część dotyczy serwisu, druga zakupów w sklepie internetowym, a trzecia sprzedaży sprzętu do nas. Dodatkowo mamy ogólną część dotyczącą płatności.
Warunki zakupu produktów w sklepie internetowym
Obowiązuje przy zakupie telefonu komórkowego, tabletu, części zamiennej, akcesoriów oraz narzędzi
- Phonehero AB przechowuje dane klientów w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych, wysyłki aktualności oraz przeprowadzania ankiet dotyczących satysfakcji klientów.
- Prawo do zwrotu w ciągu czternastu dni.
- W przypadku reklamacji lub skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy użyj w pierwszej kolejności linku w wiadomości potwierdzającej, aby samodzielnie utworzyć zwrot. W drugiej kolejności możesz skontaktować się z nami pod adresem hello@phonehero.se lub zadzwonić pod numer 08 - 12 411 411.
- W przypadku zwrotu z tytułu „Prawa do zwrotu” zwracamy pełną kwotę pomniejszoną o dziewięćdziesiąt dziewięć koron szwedzkich z podatkiem VAT tytułem kosztów wysyłki. Towary ze statusem „Nowy w pudełku” zwracane w ramach prawa do zwrotu są pomniejszane o różnicę pomiędzy „Nowy w pudełku” a „Klasa A”. Dla większości modeli jest to około od stu do tysiąca czterystu koron szwedzkich.
- Urządzenie jest sprzedawane z dwunastomiesięczną gwarancją, o ile nie wskazano inaczej. Gwarancja obejmuje funkcjonalność urządzenia. Kondycja baterii oraz stan zewnętrzny mogą różnić się od stanu fabrycznego z uwagi na zużycie. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku uszkodzeń spowodowanych wilgocią lub uszkodzeń mechanicznych, na przykład z powodu upadku lub ingerencji. Kondycja baterii w używanych urządzeniach z systemem iOS wynosi zawsze co najmniej osiemdziesiąt pięć procent przy dostawie, o ile nie wskazano inaczej. Bateria we wszystkich sprzedawanych przez nas urządzeniach objęta jest sześciomiesięczną gwarancją.
- Wszystkie produkty zamówione przed godziną dwunastą wysyłamy tego samego dnia, jeżeli znajdują się w magazynie, a zamówienie zostało złożone w dzień roboczy. Koszt dostawy do punktu odbioru jest bezpłatny. Wysyłka trwa zwykle od jednego do dwóch dni roboczych.
- Udostępniamy dane osobowe Solid Försäkringsaktiebolag, naszemu dostawcy ubezpieczeń. Solid Försäkringsaktiebolag potrzebuje podstawowych informacji o ubezpieczającym oraz ubezpieczanym mieniu, aby administrować wnioskowanym ubezpieczeniem. Dane są przekazywane Solid Försäkringsaktiebolag wyłącznie, gdy użytkownik złoży wniosek o ubezpieczenie.
- Wymienione części w telefonach komórkowych, które sprzedajemy po procesie serwisowym, są wysokiej jakości i odpowiadają częściom oryginalnym producenta. Na urządzeniach Apple w ustawieniach, w sekcji Historia serwisu, może pojawić się komunikat, że wymienione części nie mogą zostać zweryfikowane jako oryginalne. Bateria ma taką samą pojemność jak nowa oryginalna bateria i jak zwykle możesz sprawdzić kondycję baterii w Ustawieniach → Bateria → Kondycja baterii.
- Gwarancja traci ważność, jeśli klient zainstaluje inny system operacyjny niż ten, który został pierwotnie dostarczony z urządzeniem przez producenta, na przykład GrapheneOS lub podobny zmodyfikowany system.
Warunki serwisu
Obowiązuje, gdy wykonujemy naprawę
- Phonehero AB przechowuje dane klientów oraz przekazanych urządzeń w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych, wysyłki aktualności oraz przeprowadzania ankiet dotyczących satysfakcji klientów (również za pośrednictwem podmiotów trzecich).
- Gwarancja producenta na Twoje urządzenie może zostać unieważniona podczas naprawy. Phonehero AB jest niezależnym serwisem i nie jest autoryzowanym partnerem żadnego producenta.
- Podczas naprawy przekazanego urządzenia mogą być użyte części nieoryginalne. Wyłącznie części oznaczone na piśmie jako Oryginał są prawdziwymi częściami oryginalnymi.
- Nie możemy zagwarantować wodoszczelności Twojego urządzenia po naprawie.
- Nie możemy zagwarantować, że dane na Twoim urządzeniu pozostaną po wykonaniu serwisu lub diagnostyki.
- Udzielamy sześciu miesięcy gwarancji na części zamienne oraz naszą pracę. Nie jest to ogólna gwarancja na całe urządzenie. Uszkodzenia spowodowane upadkiem lub wilgocią nie są objęte gwarancją.
- Jeżeli zlecisz wykonanie kopii zapasowej, odzyskiwanie danych lub transfer danych między urządzeniami, Phonehero AB może tymczasowo przechowywać Twoje dane osobowe na naszych serwerach w celu wykonania usługi. Nie przeglądamy tych danych, nie udostępniamy ich osobom trzecim i regularnie je usuwamy.
- Jeżeli wysyłasz urządzenie pocztą lub kurierem, odpowiadasz za nie do momentu, w którym zostanie bez uszkodzeń odebrane przez nas. Dotyczy to niezależnie od tego, czy koszt wysyłki ponosisz Ty, czy my. W przypadku odesłania urządzenia to my ponosimy odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia lub zaginięcia w transporcie.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za akcesoria pozostawione lub wysłane do nas razem z urządzeniem (pudełka, słuchawki, ładowarki itp.).
- Udostępniamy dane osobowe Solid Försäkringsaktiebolag, naszemu dostawcy ubezpieczeń. Solid Försäkringsaktiebolag potrzebuje podstawowych informacji o ubezpieczającym oraz ubezpieczanym mieniu, aby administrować wnioskowanym ubezpieczeniem. Dane są przekazywane Solid Försäkringsaktiebolag wyłącznie, gdy użytkownik złoży wniosek o ubezpieczenie.
Warunki sprzedaży sprzętu do nas
Obowiązuje, gdy chcesz sprzedać nam swoje urządzenie
- Phonehero AB przechowuje dane klientów w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych, wysyłki aktualności oraz przeprowadzania ankiet dotyczących satysfakcji klientów.
- Cena, którą oferujemy za Twoje urządzenie, obowiązuje przez dwa tygodnie. Cena zakłada, że na urządzeniu nie występują dodatkowe usterki poza tymi, które podałeś w formularzu na naszej stronie internetowej. Jeżeli podczas weryfikacji zostaną wykryte dodatkowe usterki lub stan towaru odbiega od podanego, cena może zostać skorygowana. Jeżeli dokonamy zmiany ceny, a Ty jej nie zaakceptujesz, masz prawo bezpłatnie odebrać urządzenie w naszym serwisie lub otrzymać je z powrotem pocztą bez dodatkowych kosztów.
- Możemy poprosić o przedstawienie dowodu zakupu Twojego używanego urządzenia. Jeżeli nie możesz przedstawić paragonu lub faktury zawierającej Twoje imię i nazwisko oraz numer IMEI lub numer seryjny urządzenia, możemy zdecydować o przerwaniu zakupu.
- Urządzenia zablokowane do konta Google lub konta Apple (Apple-ID) nie są przez nas kupowane. Możemy pomóc Ci w instrukcjach, jak usunąć konto.
- Jeżeli wysyłasz urządzenie pocztą lub kurierem, odpowiadasz za nie do momentu, w którym zostanie bez uszkodzeń odebrane przez nas. Dotyczy to niezależnie od tego, czy koszt wysyłki ponosisz Ty, czy my. W przypadku odesłania urządzenia to my ponosimy odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia lub zaginięcia w transporcie.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za akcesoria pozostawione lub wysłane do nas razem z urządzeniem (pudełka, słuchawki, ładowarki itp.).