Szybka dostawa – darmowa wysyłka

Warunki

Nasze warunki są podzielone na trzy części. Jedna część dotyczy serwisu, druga zakupów w sklepie internetowym, a trzecia sprzedaży sprzętu do nas. Dodatkowo mamy ogólną część dotyczącą płatności.

Warunki zakupu produktów w sklepie internetowym

Obowiązuje przy zakupie telefonu komórkowego, tabletu, części zamiennej, akcesoriów oraz narzędzi
  1. Phonehero AB przechowuje dane klientów w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych, wysyłki aktualności oraz przeprowadzania ankiet dotyczących satysfakcji klientów.
  2. Prawo do zwrotu w ciągu czternastu dni.
  3. W przypadku reklamacji lub skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy użyj w pierwszej kolejności linku w wiadomości potwierdzającej, aby samodzielnie utworzyć zwrot. W drugiej kolejności możesz skontaktować się z nami pod adresem hello@phonehero.se lub zadzwonić pod numer 08 - 12 411 411.
  4. W przypadku zwrotu z tytułu „Prawa do zwrotu” zwracamy pełną kwotę pomniejszoną o dziewięćdziesiąt dziewięć koron szwedzkich z podatkiem VAT tytułem kosztów wysyłki. Towary ze statusem „Nowy w pudełku” zwracane w ramach prawa do zwrotu są pomniejszane o różnicę pomiędzy „Nowy w pudełku” a „Klasa A”. Dla większości modeli jest to około od stu do tysiąca czterystu koron szwedzkich.
  5. Urządzenie jest sprzedawane z dwunastomiesięczną gwarancją, o ile nie wskazano inaczej. Gwarancja obejmuje funkcjonalność urządzenia. Kondycja baterii oraz stan zewnętrzny mogą różnić się od stanu fabrycznego z uwagi na zużycie. Gwarancja nie obowiązuje w przypadku uszkodzeń spowodowanych wilgocią lub uszkodzeń mechanicznych, na przykład z powodu upadku lub ingerencji. Kondycja baterii w używanych urządzeniach z systemem iOS wynosi zawsze co najmniej osiemdziesiąt pięć procent przy dostawie, o ile nie wskazano inaczej. Bateria we wszystkich sprzedawanych przez nas urządzeniach objęta jest sześciomiesięczną gwarancją.
  6. Wszystkie produkty zamówione przed godziną dwunastą wysyłamy tego samego dnia, jeżeli znajdują się w magazynie, a zamówienie zostało złożone w dzień roboczy. Koszt dostawy do punktu odbioru jest bezpłatny. Wysyłka trwa zwykle od jednego do dwóch dni roboczych.
  7. Udostępniamy dane osobowe Solid Försäkringsaktiebolag, naszemu dostawcy ubezpieczeń. Solid Försäkringsaktiebolag potrzebuje podstawowych informacji o ubezpieczającym oraz ubezpieczanym mieniu, aby administrować wnioskowanym ubezpieczeniem. Dane są przekazywane Solid Försäkringsaktiebolag wyłącznie, gdy użytkownik złoży wniosek o ubezpieczenie.
  8. Wymienione części w telefonach komórkowych, które sprzedajemy po procesie serwisowym, są wysokiej jakości i odpowiadają częściom oryginalnym producenta. Na urządzeniach Apple w ustawieniach, w sekcji Historia serwisu, może pojawić się komunikat, że wymienione części nie mogą zostać zweryfikowane jako oryginalne. Bateria ma taką samą pojemność jak nowa oryginalna bateria i jak zwykle możesz sprawdzić kondycję baterii w Ustawieniach → Bateria → Kondycja baterii.
  9. Gwarancja traci ważność, jeśli klient zainstaluje inny system operacyjny niż ten, który został pierwotnie dostarczony z urządzeniem przez producenta, na przykład GrapheneOS lub podobny zmodyfikowany system.

Warunki serwisu

Obowiązuje, gdy wykonujemy naprawę
  1. Phonehero AB przechowuje dane klientów oraz przekazanych urządzeń w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych, wysyłki aktualności oraz przeprowadzania ankiet dotyczących satysfakcji klientów (również za pośrednictwem podmiotów trzecich).
  2. Gwarancja producenta na Twoje urządzenie może zostać unieważniona podczas naprawy. Phonehero AB jest niezależnym serwisem i nie jest autoryzowanym partnerem żadnego producenta.
  3. Podczas naprawy przekazanego urządzenia mogą być użyte części nieoryginalne. Wyłącznie części oznaczone na piśmie jako Oryginał są prawdziwymi częściami oryginalnymi.
  4. Nie możemy zagwarantować wodoszczelności Twojego urządzenia po naprawie.
  5. Nie możemy zagwarantować, że dane na Twoim urządzeniu pozostaną po wykonaniu serwisu lub diagnostyki.
  6. Udzielamy sześciu miesięcy gwarancji na części zamienne oraz naszą pracę. Nie jest to ogólna gwarancja na całe urządzenie. Uszkodzenia spowodowane upadkiem lub wilgocią nie są objęte gwarancją.
  7. Jeżeli zlecisz wykonanie kopii zapasowej, odzyskiwanie danych lub transfer danych między urządzeniami, Phonehero AB może tymczasowo przechowywać Twoje dane osobowe na naszych serwerach w celu wykonania usługi. Nie przeglądamy tych danych, nie udostępniamy ich osobom trzecim i regularnie je usuwamy.
  8. Jeżeli wysyłasz urządzenie pocztą lub kurierem, odpowiadasz za nie do momentu, w którym zostanie bez uszkodzeń odebrane przez nas. Dotyczy to niezależnie od tego, czy koszt wysyłki ponosisz Ty, czy my. W przypadku odesłania urządzenia to my ponosimy odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia lub zaginięcia w transporcie.
  9. Nie ponosimy odpowiedzialności za akcesoria pozostawione lub wysłane do nas razem z urządzeniem (pudełka, słuchawki, ładowarki itp.).
  10. Udostępniamy dane osobowe Solid Försäkringsaktiebolag, naszemu dostawcy ubezpieczeń. Solid Försäkringsaktiebolag potrzebuje podstawowych informacji o ubezpieczającym oraz ubezpieczanym mieniu, aby administrować wnioskowanym ubezpieczeniem. Dane są przekazywane Solid Försäkringsaktiebolag wyłącznie, gdy użytkownik złoży wniosek o ubezpieczenie.

Warunki sprzedaży sprzętu do nas

Obowiązuje, gdy chcesz sprzedać nam swoje urządzenie
  1. Phonehero AB przechowuje dane klientów w celu realizacji zobowiązań gwarancyjnych, wysyłki aktualności oraz przeprowadzania ankiet dotyczących satysfakcji klientów.
  2. Cena, którą oferujemy za Twoje urządzenie, obowiązuje przez dwa tygodnie. Cena zakłada, że na urządzeniu nie występują dodatkowe usterki poza tymi, które podałeś w formularzu na naszej stronie internetowej. Jeżeli podczas weryfikacji zostaną wykryte dodatkowe usterki lub stan towaru odbiega od podanego, cena może zostać skorygowana. Jeżeli dokonamy zmiany ceny, a Ty jej nie zaakceptujesz, masz prawo bezpłatnie odebrać urządzenie w naszym serwisie lub otrzymać je z powrotem pocztą bez dodatkowych kosztów.
  3. Możemy poprosić o przedstawienie dowodu zakupu Twojego używanego urządzenia. Jeżeli nie możesz przedstawić paragonu lub faktury zawierającej Twoje imię i nazwisko oraz numer IMEI lub numer seryjny urządzenia, możemy zdecydować o przerwaniu zakupu. 
  4. Urządzenia zablokowane do konta Google lub konta Apple (Apple-ID) nie są przez nas kupowane. Możemy pomóc Ci w instrukcjach, jak usunąć konto. 
  5. Jeżeli wysyłasz urządzenie pocztą lub kurierem, odpowiadasz za nie do momentu, w którym zostanie bez uszkodzeń odebrane przez nas. Dotyczy to niezależnie od tego, czy koszt wysyłki ponosisz Ty, czy my. W przypadku odesłania urządzenia to my ponosimy odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia lub zaginięcia w transporcie.
  6. Nie ponosimy odpowiedzialności za akcesoria pozostawione lub wysłane do nas razem z urządzeniem (pudełka, słuchawki, ładowarki itp.).